wtorek, 2 kwietnia 2013

Co jest w Twoim plecaku?

http://www.wingclips.com/movie-clips/up-in-the-air/whats-in-your-backpack
Co prawda dla ludzi szprechających a little bit po angielsku, ale jak ktoś się postara to i po polsku znajdzie.
Ja zauważyłem po sobie, w moim plecaku, który dźwigam na co dzień są ludzie. Im ich mniej i im lepiej sobie sami radzą tym mi lżej żyć. Cały wczorajszy dzień pod znakiem męczenia się z myślami, wieczorem krótkie rozprawienie się i dzisiaj wstałem świeży jak niemowlę.
Nie mówię, niektórych kontaktów mi szkoda. Do końca nawet nie wiem jak to działa, ale utrzymywanie kontaktów z niektórymi osobami po prostu mnie obciąża...
Zawsze uważałem, że emocje to szrot, który lepiej trzymać pod kontrolą... Albo po prostu jestem emocjonalnym kaleką, kto wie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz